Room facilities
Air conditioning & heating
Safe
Coffee and tea facilities
Refrigerator
Lobby
Free WiFi
Non-smoking
Rain shower
Toiletries
Hair dryer
Towels & bed linen
Nespresso machine
Our services
Free WiFi
Flatscreen tv
Lugage room
Bike Rental
Parking
Family Friendly
Breakfast
Elevator
Booking terms and conditions
· The room price is excluding city tax. During the booking process you can see the price including the city tax at Total price from Step 2. At the confirmation the price including city tax is indicated. In 2022 this will be 6,43% of the room rate + €3 per person per night.
· Check in to our hotel is possible when at least one person per room is 18 years or older.
· Children until 2 years old can stay for free in the room when using a baby bed or the existing bedding. Children 3 years and older need their own bed in the room.
· When you book a Non-Refundable rate, it is not possible to cancel or to change your booking.
· When you book the Standard Rate with credit card guarantee, you can pay on arrival in the hotel. Accepted payment forms are Visa, Mastercard, American Express and Maestro. The credit card provided at the time of booking must be presented at check in and must match the credit card of the guest staying at the hotel. If this is not possible, or if this does not match, the check in may be refused.
· Hotel Levell does not accept cash payments.
· Special conditions may apply for groups of 6 rooms or more. We will contact you via email with the payment and cancellation conditions.
· If you book with us, you agree to our terms and conditions, our privacy statement and our house rules. You can find this online on our website.
Please find below the conditions for cancellations.
For reservations made with our hotel directly:
· If you have booked the Standard Rate, and wish to cancel your reservation, you must inform us of this no later than 14:00 two days prior to arrival. After this period (or in case of No-show on the date of arrival) we will charge the full cost of the reservation (on the credit card provided) and the reservation will be cancelled.
· If you have made a reservation with the Non-Refundable rate, cancelling or changing is no longer possible. In this case (or in case of No-show on the date of arrival), the entire amount will be charged and the reservation will be cancelled, and there will be no refund of costs already paid.
For reservations made with a travel agency or bookings website:
· More information about your cancellation conditions can be found on your confirmation.
- In the event of a conflict of interpretation, the Dutch language will prevail.
Terms and Conditions
Algemene Voorwaarden
De Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op alle zaken gerelateerd aan Hotel Levell, waaronder Reserveringen gemaakt via www.Hotellevell.nl , e-mail, telefonische Reserveringen of via derde partijen. Voor de volledigheid zie Artikel 13.3.
Amsterdam, 1 Januari 2020
Artikel 1. Definities
In deze Algemene Voorwaarden alsmede op alle aanbiedingen, overeenkomsten of totstandkoming van overeenkomsten waarop deze Algemene Voorwaarden van toepassing zijn wordt verstaan onder:
1.1. Hotel: Hotel Levell, het logiesbedrijf waar de voorwaarden voor gelden.
1.2. Diensten: de door het Hotel te verlenen accommodaties met alle daarbij behorende werkzaamheden en/of diensten.
1.3. Gast: degene aan wie Hotel op grond van een (via Tussenpersoon) gesloten overeenkomst de diensten moet verlenen. Waar in deze voorwaarden wordt gesproken van Gast wordt hieronder tevens verstaan degenen die de Gast vergezelt. Tenzij uitdrukkelijk anders bepaald wordt in deze voorwaarden verstaan we onder Gast of klant zowel de Gast als de klant.
1.4. Tussenpersoon: de natuurlijke of rechtspersoon die met Hotel een overeenkomst tot het verrichten van diensten heeft gesloten. Onder Tussenpersoon wordt eveneens verstaan de persoon die al dan niet in naam van zijn/haar relaties een overeenkomst tot het verrichten van diensten heeft gesloten. Een natuurlijke persoon die niet handelt in de uitoefening van zijn of haar beroep of bedrijf wordt in deze voorwaarden ook Gast genoemd.
1.5. Hotel-overeenkomst: de overeenkomst gesloten tussen Hotel en de Tussenpersoon of Gast waarbij Hotel, tegen betaling door de Tussenpersoon of Gast, ten behoeve van die Tussenpersoon en/of Gast(en) diensten verricht. Waar in deze voorwaarden wordt gesproken van Hotel-overeenkomst wordt hieronder tevens verstaan enige andere overeenkomst waarop deze voorwaarden van toepassing zijn verklaard. Deze voorwaarden zijn tevens van toepassing op Gasten die via een derde partij een Hotel-overeenkomst zijn aangegaan. Reserveringen gedaan via een derde partij kennen mogelijk andere voorwaarden.
1.6. Online-Reservering: de Reservering die gedaan wordt met behulp van het Reserveringsformulier om een Hotel-overeenkomst te sluiten dat beschikbaar is op de website van Hotel (Hotelwebsite). Online-Reserveringen gedaan via een derde partij kennen mogelijk andere voorwaarden.
1.7. Reservering: de in schriftelijke vorm door de Gast of Tussenpersoon en Hotel aangegane Hotel-overeenkomst waarbij tussen de Gast of Tussenpersoon en Hotel is vastgelegd op welke periode en tegen welke voorwaarden de Hotel-overeenkomst zal worden uitgevoerd.
Artikel 2. Toepasselijkheid van deze voorwaarden
2.1. Deze Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen, overeenkomsten, totstandkomingen van overeenkomsten en elk ander contact, zowel fysiek als online, met Hotel.
2.2. Van deze Algemene Voorwaarden afwijkende aanbiedingen, overeenkomsten of totstandkoming van overeenkomsten zijn slechts geldig indien uitdrukkelijk en schriftelijk met Hotel overeengekomen. De afwijking geldt slechts alleen voor die specifieke Hotel-overeenkomst.
2.3. Tenzij vooraf, uitdrukkelijk en schriftelijk aan Hotel kenbaar gemaakt door Gast of Tussenpersoon, gaat de Gast, Tussenpersoon of enig andere (rechts-)persoon akkoord met deze Algemene Voorwaarden.
Artikel 3. Totstandkoming van de overeenkomst
3.1. Alle aanbiedingen en offertes van Hotel zijn vrijblijvend en gelden in elk geval slechts voor zover de capaciteit van Hotel voldoende is. In het geval van een Online-Reservering wordt geacht een zo actueel mogelijk aanbod weer te geven.
3.2. In het geval de Gast of Tussenpersoon een aanbod heeft geaccepteerd en de capaciteit van Hotel blijkt onvoldoende, dan heeft Hotel het recht om, binnen een termijn van 48 uur na het ontvangen van de Reservering of binnen een termijn van 1 dag voor de eerste overnachting of later indien redelijker wijs niet van Hotel verwacht kan worden, alsnog een beroep te doen op de bepaling als hiervoor onder artikel 3.1 omschreven en kan Hotel de overeenkomst wijzigen of annuleren. Echter, eerst zal een oplossing worden gezocht conform het in artikel 4.4 bepaalde aangaande wijzigingen.
3.3. Een Reservering is pas definitief nadat de Reservering schriftelijk per e-mail door het Hotel is bevestigd, of wanneer het Hotel de reservering in het systeem heeft geaccepteerd. Een uitzondering geldt wanneer de Reservering op de aankomst dag telefonisch is gemaakt, dan is de mondelinge Reservering definitief.
3.4. Bij het maken van een Online-Reservering komt de overeenkomst tot stand op het moment dat de Gast of Tussenpersoon het aanbod aanvaart door zijn/haar gegevens in te vullen en op te sturen door het inzenden van het Reserveringsformulier. Het Hotel zal de Gast of Tussenpersoon een e-mail met de bevestiging toesturen. Zonder bevestiging of betaling gedaan door de Gast of Tussenpersoon kan de Gast of Tussenpersoon de overeenkomst altijd ontbinden. Dit in afwijking van artikel 3.3. Indien de Gast of Tussenpersoon de bevestiging niet heeft ontvangen, is het de verantwoordelijkheid van Gast of Tussenpersoon om het Hotel hierover te contacteren.
3.5. Het is de verantwoordelijkheid van de Gast of Tussenpersoon dat de juiste gegevens (onder andere naam, e-mailadres, telefoonnummer, aantal Gasten (volwassenen en kinderen), eventueel bankgegevens) worden aangeleverd aan het Hotel. De Gast dient het Hotel op de hoogte te stellen van eventuele veranderingen. Door het verstrekken van de gegevens aan het Hotel geeft de Gast toestemming dat het Hotel contact kan opnemen met betrekking tot de gemaakte Reservering.
3.6. Bij het maken van een telefonische Reservering, ontvangt de Gast binnen 1 uur (tijdens kantooruren) na het maken van de Reservering de bevestigingsmail. Bij het maken van een Reservering per e-mail, ontvangt de Gast binnen 12 uur na het bevestigen van de offerte de bevestigingsmail. Indien de Gast deze niet heeft ontvangen, is het de eigen verantwoordelijkheid van de Gast om het Hotel hierover te contacteren.
3.7. Elke overeenkomst aangegaan door een Tussenpersoon wordt geacht mede voor rekening en risico van deze Tussenpersoon te zijn gesloten. Iedere betaling door een Gast zal de Tussenpersoon in dezelfde mate bevrijden.
3.8. Tenzij uitdrukkelijk en schriftelijk overeengekomen is Hotel aan een Tussenpersoon geen commissie, provisie, hoe ook genaamd, verschuldigd.
3.9. Het Hotel is gerechtigd om een (Online-) Reservering te laten vervallen indien een Gast zich niet heeft gemeld op de eerste gereserveerde dag ná de aankomst dag om 00:01 en het Hotel niet tijdig heeft geïnformeerd over de vertraging in aankomsttijd. De betaalverplichting blijft geldig zoals eerder overeengekomen.
3.10. Bij wijziging van aankomst- en/of vertrekdatum vervalt de oorspronkelijke, definitieve Reservering en zal, (in onderling overleg), na schriftelijk akkoord van Hotel, een nieuwe definitieve Reservering tot stand komen. De prijzen en/of voorwaarden kunnen wijzigen ten opzichte van de originele Reservering.
3.11. Hotel stelt de informatie op de website met de grootste zorg samen, desondanks kunnen er bij de overdracht van gegevens en/of door technische storingen en/of andere omstandigheden, onjuistheden in de gegevens voorkomen; en/of de gegevens onvolledig zijn. De beschrijvingen en foto’s bij de betreffende kamertypes kunnen in werkelijkheid afwijken en zijn uitsluitend ter voorbeeld. Alle tot stand gekomen Online-Reserveringen zijn onder voorbehoud van kennelijke wijzigingen en/of fouten. Wijzigingen in het Btw-tarief en/of toeristenbelasting, dan wel andere wettelijk verplichte belastingen, worden te allen tijde doorberekend aan de Gast. De toeristenbelasting kan wijzigen tussen het moment van boeken en het tijdstip van verblijf. Indien van toepassing zal, maar niet verplicht, het Hotel de Gast/Tussenpersoon hierover informeren.
3.12. De Gast is niet gerechtigd om de Overeenkomst (vrijwillig of onvrijwillig) of een van de rechten of verplichtingen onder deze Overeenkomst, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Hotel, over te dragen aan een ander partij (persoon, bedrijf, etc.). Naamswijzigingen van Gasten worden alleen geaccepteerd indien de Tussenpersoon deze naamswijziging middels eigen systeem doorstuurt. Bij Reserveringen die direct zijn gemaakt met Hotel, dient de Gast de naamswijziging schriftelijk door te geven.
3.13. Gasten dienen 18 jaar of ouder te zijn om in Hotel te mogen overnachten (en/of een reservering te maken), of dienen vergezeld te worden in dezelfde kamer door een persoon van 18 of ouder.
3.14. Indien de Gast een visum nodig heeft om in het Hotel te kunnen verblijven, draagt Hotel hier geen enkele verantwoordelijkheid voor. Indien gewenst, kan Hotel op verzoek van Gast, een visum bevestiging per e-mail toesturen. Hiervoor is een volledige aanbetaling van de eerste nacht van het verblijf vereist via betalingslink. Dit is een niet restitueerbare betaling, in geval van annulering wordt er geen restitutie verleent. Het Hotel draagt geen verantwoordelijkheid voor het al dan niet toekennen van een visum aan een Gast.
3.15 Het Hotel accepteert geen Reserveringen zonder geldige credit card, tenzij het niet-restitueerbare tarief is geboekt en/of volledig vooraf betaald. De kaarthouder en de creditcard moeten aanwezig zijn in het Hotel op het moment van aankomst. Indien Gast niet in het bezit is van een geldige credit card is het Hotel gerechtigd om de Reservering te annuleren, zonder teruggaaf van reeds betaalde bedragen.
3.16 Het Hotel behoudt zich te allen tijde het recht voor om een offerte, Reservering, Online-Reservering en/of een Hotel-Overeenkomst te ontbinden, terug te trekken en/of te veranderen, zonder opgaaf van reden. Dit bevrijdt de andere partij niet van de betalingsverplichtingen.
3.17 Een aangeboden offerte of voorstel is in principe geldig voor 24 uur na communiceren, tenzij uitdrukkelijk en schriftelijk anders benoemd.
Artikel 4. Verplichtingen van Hotel
4.1. Het Hotel zal aan de Gast gedurende de overeengekomen periode de overeengekomen accommodatie ter beschikking stellen en/of de overeengekomen diensten verlenen conform de binnen het Hotel geldende kwaliteitsnormen.
4.2. De bepaling als hiervoor onder artikel 4.1. omschreven is niet van toepassing indien:
a. in geval van overmacht als in deze voorwaarden omschreven in het artikel aangaande overmacht (artikel 10);
b. de Gast niet, of meer dan een half uur te laat verschijnt na de afgesproken deadline of de deadline genoemd in artikel 3.9 en 3.10;
c. indien door de Tussenpersoon of Gast de in artikel 7 bedoelde vooruitbetalingen of tussentijdse betaling niet dan wel niet tijdig is betaald;
d. de Tussenpersoon niet en/of niet volledig voldoet aan de verplichting die de Tussenpersoon tegenover het Hotel heeft;
e. de Gast heeft gekozen voor betaling bij aankomst in het Hotel en niet in het bezit is van een geldige credit card die op zijn of haar naam staat;
f. de Gast zich niet aan de huisregels houdt.
4.3. Tenzij schriftelijk anders overeengekomen zal het Hotel de accommodatie aan de Gast ter beschikking stellen van 15:00 uur op de dag van aankomst tot 11:00 op de dag van vertrek. Inchecken kan tot uiterlijk 23:59 op dag van aankomst, tenzij anders overeengekomen. Dit geldt ook bij een Reservering voor meerdere nachten. Na deze periode wordt de gehele Reservering als No-Show geboekt.
4.4. Hotel is gerechtigd om aan de Gast andere Hotelaccommodatie aan te bieden dan volgens de Hotel-Overeenkomst ter beschikking zou worden gesteld. In het geval dat de aangeboden en door de Tussenpersoon of Gast geaccepteerde Hotelaccommodatie goedkoper is dan de oorspronkelijke accommodatie, zal het Hotel het bedrag van de besparing niet aan de Gast of Tussenpersoon ter beschikking stellen, tenzij anders schriftelijk overeengekomen met Hotel. Het Hotel zal in geen geval gehouden zijn tot enige verdere schadevergoeding.
Artikel 5. Groepsreserveringen
5.1. Reserveringen met zes kamers of meer vallen onder de groepsreserveringen. Bepalingen die gelden voor individuele Reserveringen zijn tevens van toepassing op groepsreserveringen. Bij strijdigheid tussen bepalingen prefereert het in dit artikel gestelde.
5.2. Een Tussenpersoon of Gast kan voor een groepsreservering een zogenaamde optionele Reservering maken. Een optionele Reservering is pas tot stand gekomen nadat deze schriftelijk is bevestigd door het Hotel. Een optionele Reservering kan worden aangehouden tot de afgesproken datum. Tenzij uitdrukkelijk en schriftelijk overeengekomen zal een optionele Reservering automatisch vervallen om 12 uur in de middag.
5.3. Een definitieve Reservering is pas tot stand gekomen nadat deze door Hotel schriftelijk is bevestigd en de aanbetaling ontvangen is. Bij wijziging van aankomst- en/of vertrekdatum vervalt de oorspronkelijke definitieve Reservering en zal in onderling overleg en na schriftelijk akkoord van Hotel op basis van beschikbaarheid de nieuwe definitieve Reservering worden gemaakt op de gewenste data. Indien de beschikbaarheid dit niet toelaat, zijn de annuleringsvoorwaarden van toepassing (Artikel 5.6.).
5.4. Voor een groepsreservering gelden de voorwaarden die zijn gecommuniceerd voor de desbetreffende groep. Indien de voorwaarden niet (duidelijk) zijn verstuurd, geldt dat een Gast of Tussenpersoon tot drie maanden voor aankomst kosteloos de Reservering kan annuleren. Binnen drie maanden, zonder annulering, is de Gast / Tussenpersoon 50% (of meer) van het totaalbedrag inclusief alle extra’s en belastingen verschuldigd aan Hotel. Indien er een (vooruit)betaling is geweest, dan heeft Hotel hier recht op en wordt dit bedrag in rekening gebracht aan Gast / Tussenpersoon.
5.5. Vermeerdering van het oorspronkelijk definitief gereserveerd aantal kamers kan uitsluitend in overleg met het Hotel en na schriftelijk goedkeuring van het Hotel. Op geen enkele wijze is het Hotel verantwoordelijk voor vermeerdering, zonder overleg, van het oorspronkelijk definitief gereserveerd aantal kamers.
5.6. Tenzij anders overeengekomen: Bij een volledige annulering van een definitieve Reservering tot twee maanden voor aankomst worden geen kosten in rekening gebracht, behalve de 10% non-refundable aanbetaling die gedaan is bij bevestiging van de groepsreservering. Twee maanden voor aankomst dient 50% van de totale Reserveringswaarde, welke de Gast/Tussenpersoon aan het Hotel is verschuldigd, betaald te worden. Kosteloze annulering is niet meer mogelijk na ontvangst van de betaling. Bij een volledige annulering van een definitieve Reservering bij minder dan één maand voor aankomstdatum moet de Gast of Tussenpersoon 100 % op basis van logies, ontbijt en eventueel andere gemaakte/geoffreerde kosten/bedragen vergoeden aan het Hotel. De Gast of Tussenpersoon zorgt ervoor dat uiterlijk zeven werkdagen voor de aankomstdatum het Hotel in bezit is van de namenlijst van de Gasten.
5.7. Indien de Gast of Tussenpersoon met betrekking tot de voorgaande artikelen in gebreke blijft, dan beschouwt het Hotel de definitieve Reservering als geannuleerd. Deze annulering zal worden beschouwd als een annulering van een definitieve Reservering (Artikel 5.6.). De Gast of Tussenpersoon zal geen restitutie krijgen van het al betaalde bedrag en Hotel behoudt zijn recht op de verschuldigde bedragen van Gast / Tussenpersoon aan Hotel. Wanneer een deelbetaling is ontvangen, heeft de Gast of Tussenpersoon geen recht op het aantal kamers ter waarde van de betaling. 5.8. Het Hotel accepteren geen jongerengroepen. Dit zijn groepen van meer dan 4 personen waar meer dan 30 % van de deelnemers jonger zijn dan 22 jaar.
Artikel 6. Annulering
6.1. Wanneer de Reservering is gemaakt via een derde partij (online) Travel agent/reisagent/boekingswebsite), kunnen andere voorwaarden gelden. Daar waar onze voorwaarden / regels strikter zijn en / of waar de voorwaarden van de derde partij tekortschieten en / of waar er tegenstrijdigheden zijn, zijn onze Algemene voorwaarden van toepassing.
6.2. Een Hotel-overeenkomst is onherroepelijk en kan niet worden geannuleerd, tenzij in de voorwaarden anders is overeengekomen.
6.3. Specifiek voor Online Reserveringen geldt dat voor consumenten er geen recht van ontbinding bestaat, conform artikel 6:230p BW. Op alle overeenkomsten, hoe ook genaamd, is Nederlands recht van toepassing, ook indien de Gast of Tussenpersoon buiten Nederland resideert.
6.4. Indien er op de website van het Hotel een specifieke regel voor annuleren geldt en/of wordt genoemd, dan wordt dit gezien als een vast onderdeel van het aanbod en gaat dat voor het in dit artikel bepaalde aangaande onherroepelijkheid. Gast heeft dan de mogelijkheid tot annuleren zoals op de Reserveringsbevestiging is vermeld en indien de voorwaarden dat toelaten.
6.5. Indien Gast reeds heeft ingecheckt, is kosteloos annuleren nooit meer mogelijk. Er is geen restitutie van reeds betaalde kosten. Dit geldt tevens voor alle bijgeboekte faciliteiten en services, zoals bijvoorbeeld ontbijt, parkeer en andere extra’s (zoals rozenblaadjes, maar niet gelimiteerd tot).
6.6. Annulering dient schriftelijk, waaronder mede begrepen online via de daarvoor bestemde formulier (website), per e-mail en gedateerd te geschieden.
6.7. Tenzij het een groepsreservering betreft (Artikel 5), tenzij schriftelijk anders is overeengekomen, tenzij de Reservering via een Tussenpersoon en/of derde partij is gemaakt geldt dat een Reservering tot uiterlijk 14:00 één week voor aankomst dag kosteloos geannuleerd kan worden.
6.8. In het geval van een annulering van een vooruitbetaalde reservering of Non-Refundable (ook wel niet-restitueerbare) Reservering, geeft het Hotel in geen geval restitutie.
Artikel 7. Kamerprijzen en betaling
7.1. De prijzen kunnen verschillen per type accommodatie, dag, tijdstip van reserveren, tarieftype, betalingscondities en annuleringsvoorwaarden.
7.2. De Gast of Tussenpersoon is de in de Hotel overeenkomst vermelde bedragen aan Hotel verschuldigd. Hotel kan voor bijzondere diensten als gebruik van parkeergarage, telefoon, afdragen toeristenbelasting etc. extra vergoeding aan de Gast en/of Tussenpersoon in rekening brengen.
7.3. Alle rekeningen, waaronder de rekening inzake annulering of No-Show zullen door de Gast en/of Tussenpersoon worden voldaan voor dan wel bij aankomst bij het Hotel.
7.4. De Tussenpersoon wordt geacht de Hotel overeenkomst of enige andere overeenkomst mede namens elke Gast van de Tussenpersoon te sluiten. Door te verschijnen geeft de Gast te kennen dat de Tussenpersoon bevoegd was hen te vertegenwoordigen.
7.5. Betaling geschiedt in Euro, door middel van Mastercard of Debet/iDeal/Maestro/pinpas/ betalingslink. Het Hotel is niet verantwoordelijk voor verschillen in wisselkoers of andere kosten omtrent betaling.
7.6. Het Hotel heeft het recht cheques, Euro’s in contanten, en andere soortgelijke betalingsmiddelen, dan wel andere betalingsmiddelen dan hiervoor genoemd, te weigeren. Verder is het aan het Hotel welke betaalmethodes worden aangeboden. In geval van een Online Reservering geldt dat tijdig voor het sluiten van de overeenkomst de betaalmogelijkheden worden medegedeeld. Hotel is gerechtigd (een deel) vooruitbetaling te eisen. Dit geldt voor alle type Reserveringen en dit bedrag wordt uiteindelijk verrekend met het uiteindelijk te betalen bedrag. In geval van kosteloze annulering zal het reeds betaalde bedrag zo spoedig mogelijk worden terugbetaald. (Deel)terugbetalingen worden gedaan op hetzelfde betaalmiddel waarmee eerder betaald is, tenzij anders gecommuniceerd door het hotel.
7.7. Het Hotel accepteert geen Reserveringen zonder geldige credit card. De kaarthouder en de creditcard moeten aanwezig zijn in het Hotel op het moment van aankomst. Indien Gast niet in het bezit is van een geldige credit card is het Hotel gerechtigd om de Reservering te annuleren zonder teruggaaf van reeds betaalde kosten.
7.8. Indien Gast tijdens zijn verblijf gebruik maakt van diensten in het Hotel (artikel 7.2.) is Hotel gerechtigd betaling te vorderen voor de afgenomen diensten.
7.9. Indien de Gast of Tussenpersoon niet tijdig aan zijn betalingsverplichting voldoet, is deze, nadat hij door het Hotel is gewezen op de te late betaling en Hotel de Gast of Tussenpersoon een termijn van 14 dagen heeft gegund om alsnog aan zijn betalingsverplichtingen te voldoen, na het uitblijven van betaling binnen deze 14-dagen termijn, over het nog verschuldigde bedrag de wettelijke rente verschuldigd. Het Hotel is gerechtigd de door hem gemaakte buitengerechtelijke incassokosten in rekening te brengen. Deze incasso kosten bedragen maximaal (met een minimum van € 40):
15 % over openstaande bedragen tot € 2500
10 % over de daaropvolgende € 2500
5 % over de volgende € 5000
Het Hotel kan ten voordele van Gast of Tussenpersoon afwijken van genoemde bedragen en percentages.
7.10. Indien Gast of Tussenpersoon voor een Reservering in het verleden (later dan vertrekdatum) een factuur opvraagt, dan wel vraagt wijzigingen in de factuur aan te brengen, is het Hotel gerechtigd om € 25,00 administratiekosten per factuur in rekening te brengen. Voor Groepsreserveringen is dit bedrag € 50,00.
7.11. Het is de eigen verantwoordelijkheid van de Gast of Tussenpersoon om te boeken voor het aantal personen (volwassenen en kinderen) dat ook daadwerkelijk in het Hotel verblijft en/of gebruik maakt van services. Boekt de Gast of Tussenpersoon voor minder personen dan aanwezig, is het Hotel gerechtigd om het te weinig betaalde bedrag aan toeristenbelasting en/of services in rekening te brengen.
7.12 Bij een boeking met een flexibel tarief met betaling bij aankomst dient de creditcard die voor de boeking is verstrekt, eigendom te zijn van de Gast en moet worden getoond bij het inchecken. Check in wordt niet geaccepteerd als de Gast en de creditcardhouder niet aanwezig zijn. Bij aankomst behoudt het Hotel zich het recht voor om het creditcardnummer dat voor de boeking is gebruikt te vergelijken met de daadwerkelijke creditcard. Als de creditcardhouder niet aanwezig is of de creditcard niet van de Gast is, behoudt het Hotel het recht voor om de boeking te annuleren.
7.13 De vaste- en variabele-toeristenbelasting worden bij alle reserveringen doorberekend en geaccepteerd bij het ontstaan van een Hotel-overeenkomst. Hierop worden geen uitzonderingen gemaakt.
Artikel 8. Verblijf & Overige regelementen
8.1 Alle Gasten die het Hotel betreden zijn verplicht zich bij de receptie te melden om te worden geregistreerd.
8.2 Roken is ten strengste verboden in alle Hotels. In geval van overtreding, of een vermoeden van overtreding, zal het Hotel een boete van € 200 opleggen aan de Gast en dient de Gast het Hotel te verlaten zonder restitutie van reeds betaalde kosten. Indien de Gast de rookmelder onklaar maakt en daarmee eventueel het gehele Hotel in gevaar brengt, zal het Hotel een boete van € 200 opleggen aan de Gast en dient de Gast het Hotel te verlaten zonder restitutie van reeds betaalde kosten.
8.3 Het Hotel is alcoholvrij, betekende dat er geen alcohol geschonken wordt. Het is tevens niet toegestaan om alcohol te nuttigen in de openbare ruimtes van het Hotel. Het is wel toegestaan om meegebrachte alcohol in de kamer te nuttigen.
8.4 Huisdieren zijn niet toegestaan in het Hotel. Het Hotel heeft het recht de Reservering te annuleren zonder teruggave van al betaalde kamerkosten indien Gasten met huisdieren willen inchecken.
8.5 Indien een personeelslid, of een ander persoon die Hotel Levell vertegenwoordigd, vermoedt dat er een regel wordt overtreden, is men bevoegd de hotelkamer te betreden zonder waarschuwing. Dit geldt bijvoorbeeld, maar niet gelimiteerd tot, wanneer de brandalarm afgaat / er een ontruiming gaande is.
8.6 In en om het gebouw zijn diverse camera’s aanwezig voor uw en onze veiligheid. Een ieder die zich in ons hotel of op het hotel-terrein bevindt, stemt toe in het maken van opnames. Bij calamiteiten en/of incidenten kunnen deze opnames getoond en / of gedeeld worden aan / met derden.
8.7 Hotel Levell hanteert een Zero-tolerance beleid.
8.8 Bij het niet naleven van de Huisregels en / of Voorwaarden van Hotel Levell zal er geen waarschuwing gegeven worden. U zal per direct een boete opgelegd krijgen en u dient het Hotel te verlaten na betaling van alle openstaande bedragen, zonder teruggaaf van betaalde bedragen. Mocht u een borg hebben achtergelaten, zal deze worden ingehouden.
8.9 Indien er een borg is achtergelaten, bijvoorbeeld voor de fietsen of voor strijkmateriaal, dan dient deze borg binnen drie kalanderdagen het uitchecken te worden opgehaald. Na deze periode zijn wij gemachtigd de borg kwijt te schelden. Borg kan uitsluitend persoonlijk door de Gast worden opgehaald met het betaalbewijs en legitimatie.
8.10 Het gebruiken van blusmiddelen / brandmelders / nooduitgangen is verboden, indien er geen nood (naar beoordeling van Hotel Levell of een vertegenwoordiger ervan) is. Mochten wij dit constateren / vermoeden, wordt er een bedrag van ten minste €200,00 in rekening gebracht.
8.11 In alle gevallen waarin dit reglement niet voorziet, beslist de Directie van het hotel, of een vertegenwoordiger daarvan.
Artikel 9. Aansprakelijkheid
9.1 Dit artikel is slechts van toepassing indien de Gast of Tussenpersoon een (rechts)persoon is die handelt in de uitoefening van zijn beroep of bedrijf. Indien er sprake is van een consument-klant is de aansprakelijkheid van het Hotel beperkt voor zover dit wettelijk mogelijk is.
9.2 Tenzij sprake is van opzet aan de kant van het Hotel, aanvaard het Hotel geen enkele aansprakelijkheid in welke vorm dan ook. Hieronder valt ook schade/kost vanwege onjuiste of ontbrekende informatie vanuit het Hotel of haar medewerkers, zowel digitaal als mondeling, mits zonder opzet.
9.3 Tenzij sprake is van opzet aan de kant van Hotel, aanvaardt Hotel geen aansprakelijkheid voor schade aan, of met voertuigen van de Gast veroorzaakt.
9.4 Tenzij sprake is van opzet aan de kant van het Hotel, aanvaardt het Hotel geen aansprakelijkheid voor schade die direct of indirect aan wie of wat ook ontstaan als direct of indirect gevolg van enig gebrek of wat dan ook aan, in of op enige roerende of onroerende zaak waarvan Hotel eigenaar, (erf)pachter of huurder is dan wel die anderzijds ter beschikking staan van Hotel.
9.5 Een aansprakelijkheid van het Hotel zal nooit verder gaan dan de waarde van de Hotel-overeenkomst dan wel de vergoeding voor schade zoals gedekt door de verzekeringsmaatschappij van het Hotel dan wel de schade zoals vergoed door enige andere derde aan Hotel.
9.6 Het Hotel wordt door de Gast of Tussenpersoon volledig gevrijwaard ter zake iedere aanspraak, of hoe ook genaamd, welke een Gast en/of enige derde jegens het Hotel geldend maakt of mocht maken ter zake, de aanspraken in de ruimste zin des woords, van de met de Gast of Tussenpersoon gesloten Hotel-overeenkomst of enige andere overeenkomst. Deze vrijwaringsverplichting geldt eveneens ten aanzien van de Hotel-overeenkomst indien deze, om wat voor reden dan ook, geheel of gedeeltelijk is ontbonden.
9.7 Het Hotel is niet verantwoordelijk en / of aansprakelijk voor meegebrachte eigendommen in of rond het Hotel en de parkeergarage. Deze eigendommen worden op eigen risico meegenomen door de Gast. Het Hotel is niet verantwoordelijk en /of aansprakelijk voor eigendommen die door de Gast zijn afgegeven ter bewaring, waaronder in de bagageruimte. Het Hotel kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor schade, verlies of diefstal van eigendommen van de Gast, ook niet als deze zijn achtergelaten, verloren of beschadigd voor, tijdens of na het verblijf in het Hotel.
9.8 Het Hotel is niet verantwoordelijk en / of aansprakelijk en verwerpt en sluit elke en alle aansprakelijkheid en verantwoordelijkheid uit voor producten en diensten (en/of enige directe of indirecte schade die deze producten en diensten veroorzaken) die worden afgenomen, geleverd of beschikbaar gesteld, en/of gebrek daarvan (denk aan een (tijdelijke en/of gedeeltelijke) storing, onderbrekingen, uitvaltijd of onbeschikbaarheid van de product/dienst), van/door derden. Het hotel fungeert slechts als tussenpersoon voor het verschaffen van informatie en/of het tot stand brengen van de overeenkomst.
Artikel 10. Overmacht
10.1 Onder overmacht wordt onder meer verstaan: ziekte onder personeel die de bedrijfsvoering redelijkerwijs onmogelijk maakt, oorlog, falende apparatuur, oorlogsgevaar, oproer, werkstaking of bedrijfsbezetting, waterschade, molest, terrorisme, brand, overstroming, natuurramp (zoals tsunami, vulkaanuitbarsting etc.) of overheidsmaatregelen die de bedrijfsvoering redelijkerwijs onmogelijk maken.
10.2 In geval van overmacht kan het Hotel hetzij de Overeenkomst annuleren hetzij opschorten. In dat geval is er geen verplichting aan de zijde van Hotel tot vergoeding van enige schade. In het geval van een annulering van een Non-Refundable (ook wel niet-restitueerbare) Reservering, geeft het Hotel in geen geval restitutie.
10.3 Het hiervoor bepaalde is eveneens van toepassing wanneer de overmacht zich voordoet bij personen en/of diensten en/of instellingen waarvan het Hotel gebruik maakt bij het uitvoeren van de Hotel-overeenkomst of enige andere overeenkomst. Hieronder is tevens begrepen hetgeen bij voorgenoemde personen en/of diensten en/of instellingen voordoet als opschortende of ontbindende voorwaarde dan wel de wanprestatie van voorgenoemde personen en/of diensten en/of instellingen. Het Hotel is niet gehouden de invloed daarvan op haar bedrijf aan te tonen.
10.4 Het hotel kan dit contract/de Overeenkomst met onmiddellijke ingang beëindigen na schriftelijke kennisgeving aan u, indien Hotel dit benodigd acht.
Artikel 11. Garantie en conformiteit
11.1 Het Hotel staat er voor in dat de diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.
11.2 Indien de afgeleverde dienst niet aan de overeenkomst beantwoordt, dan dient de Gast binnen een redelijke termijn nadat hij het gebrek heeft ontdekt het Hotel daarvan in kennis te stellen. Dit betekent, in elk geval zowel tijdens het verblijf als maximaal 14 dagen na het gebruik van de service. Het is de verantwoordelijkheid van de Gast om aan te tonen dat er tijdens het verblijf melding is gemaakt van het gebrek. Indien het gebrek niet tijdens het verblijf is aangetoond en/of gemeld, dan zal het gebrek als non-existent worden beschouwd.
11.3 Indien het Hotel de klacht gegrond acht, worden na overleg met de Gast of Tussenpersoon de relevante producten hersteld, vervangen of (gedeeltelijk) vergoed indien herstelling en/of vervanging niet mogelijk blijkt en indien Hotel dit redelijk acht. De maximale vergoeding is gelijk aan de door de Gast of Tussenpersoon betaalde prijs over het product.
Artikel 12. Klachtenprocedure
12.1 Indien de Gast een klacht heeft over een product en/of over andere aspecten van de dienstverlening van het Hotel, dan kan hij bij het Hotel per e-mail een klacht indienen tijdens het verblijf. Zie de contactgegevens onderaan de Algemene Voorwaarden.
12.2 Indien de Gast een klacht heeft doorgestuurd per e-mail zal deze doorgestuurd worden naar de desbetreffende afdeling met het verzoek de klacht in behandeling te nemen. Klachten na vertrek worden alleen in behandeling genomen indien u ons hierover, aantoonbaar, tijdens uw verblijf heeft geïnformeerd.
12.3 Iedere klacht tegen het Hotel of met betrekking tot het Hotel dient zo spoedig mogelijk te worden ingediend, maar in ieder geval binnen 14 dagen na de geplande dag van gebruik van het product en/of service (bv. uitcheckdatum). Iedere eis of klacht die na de periode van 14 dagen wordt ingediend, of die niet aantoonbaar is aangekaart tijdens het verblijf, kan geweigerd worden en de Gast zal zijn recht op enige compensatie verliezen.
12.4 Het Hotel geeft de Gast zo spoedig mogelijk een reactie op zijn klacht. Indien het nog niet mogelijk is een inhoudelijke of definitieve reactie te geven, dan zal het Hotel binnen 10 werkdagen na ontvangst van de klacht, de klachtontvangst bevestigen en een indicatie geven van de termijn waarbinnen zij verwacht een inhoudelijke of definitieve reactie te geven op de klacht van de Gast.
Artikel 13. Toepasselijk recht en geschillen
13.1 Op alle overeenkomsten, hoe ook genaamd, is Nederlands recht van toepassing, ook indien de Gast of Tussenpersoon buiten Nederland resideert.
13.2 De gangbare taal van het Hotel is Nederlands. Alle vertalingen van teksten van of aangaande het Hotel, inclusief van of aangaande alle randzaken zoals reserveringen, website etc., zijn bedoeld ter referentie. In het geval van een interpretatieconflict, zal de Nederlandse taal de overhand hebben.
13.3 Bij het betreden van, of elk ander contact of overeenkomst/reservering, zowel fysiek als online, met het Hotel (waaronder ook het terrein en medewerkers, maar niet beperkt tot) gaat de Gast of betrokkene akkoord met alle geldende regelgeving, voorwaarden etc. en dient er volledig voldaan en gehouden te worden aan de Algemene Voorwaarden, de Huisregels, andere regelementen van het Hotel en alle internationale-, nationale-, staats-, federale- of lokale wetten, voorschriften en verdragen die van toepassing zijn.
13.4 Behoudens het hieronder bepaalde en tenzij dwingendrechtelijke bepalingen zich hiertegen verzetten (zoals inzake consumentengeschillen) zullen alle geschillen die mochten ontstaan uit een overeenkomst waarop deze voorwaarden geheel of gedeeltelijk van toepassing zijn, worden beslecht door de rechtbank te Amsterdam. Als een deel van dit contract ongeldig of niet-afdwingbaar wordt geacht door een bevoegde rechtbank, heeft het Hotel het recht de rest van dit contract van kracht te houden.
De huisregels van Hotel Levell kunnen op de officiële website nagelezen worden.
Hotel Levell
Hullenbergweg 353
1101 CP Amsterdam
info@hotellevell.nl
tel. +31 20 220 25 90
Privacy policy
PRIVACY STATEMENT
This privacy statement (“Statement”) applies to Hotel Levell,and its subsidiaries. At Hotel Levell we strive to deliver outstanding products, services, and experiences. We value your business and, more importantly, your loyalty. We recognize that privacy is an important issue. We have developed this Statement to explain our practices regarding the personal information we collect from you or about you on this site or via our apps, through written or verbal communications with us, when you visit one of our properties, or from other sources. By using any of our products or services and/or by agreeing to this Statement, e.g. in the context of registering for any of our products or services, you agree to the collection and use of Personal Information as described in this Statement. Please note that this Statement does not apply to our processing of personal information on behalf of and subject to the instructions of third parties such as airlines, car rental companies and other service providers, companies that organize or offer packaged travel arrangements, marketing partners, or corporate customers.
PERSONAL INFORMATION WE COLLECT, at every touch point or guest interaction, and in conducting every aspect of our business, we may collect personal information. This personal information may include: your contact information; information related to your reservation, stay or visit to a property; participation in a contest, sweepstakes, or marketing program. information related to the purchase and receipt of products or services; personal characteristics, nationality, income, passport number and date and place of issue; travel history; payment information, such as your payment card number and other card information, as well as authentication information and other billing and account details associated with billing; guest preferences; marketing and communication preferences; information about vehicles you may bring onto our properties; reviews and opinions about our Portfolio of Brands or properties (if they are identified or associated with you); hotel, airline and rental car packages booked; groups with which you are associated for stays at hotels; information provided on membership and account applications; and other types of information that you choose to provide to us or that we may obtain about you. We may ask for details on joint travellers, including their names and date of birth. We may also collect information related to conversations, including recording or monitoring customer service calls for quality assurance and training purposes, and other communications such as in-app messages and SMS. transaction and correspondence details. Surveys: We may request demographic data or other personal information in customer surveys.
On-property Collection: We collect additional personal information during registration/check-in at our properties, including such information as may be required by local laws. We may also use closed circuit television and other security measures at our properties that may capture or record images of guests and visitors in public areas, as well as information related to your location while on our properties (via keycards and other technologies). We may also use closed-circuit television and other technologies that record sound or video for the protection of our staff, guests and visitors to our properties where permitted by law. In addition, we may collect personal information in connection with on-property services, such as concierge services, activities and equipment rental.
In addition to the information we collect from you directly, we may also infer information about you based on the information you provide to us or from other information we collect.
PERSONAL INFORMATION WE COLLECT FROM THIRD PARTIES We may also collect information about you from third parties, including information from our booking, payment card, and other partners, from our social media services consistent with your settings on such services; and from other third-party sources that are lawfully entitled to share your data with us. We use and share this information (and may append this information to the other information we have on file for you) for the purposes described in this Statement. USE OF PERSONAL INFORMATION COLLECTED ABOUT YOU We use your personal information in a number of ways, including to provide and personalize the services you request and expect from Hotel Levell, to offer you the expected level of hospitality in-room and throughout our properties. with any communications preferences you have expressed. Meeting and Event Planning: We may use your personal information to provide you with information about meeting and event planning.
Marketing and Communications: Where permitted we may use your personal information to provide or offer you newsletters, promotions and featured specials, as well as other marketing messages in accordance with any communications preferences you have expressed. We use your information to provide in-stay messaging, account alerts, and reservation confirmations; to send you marketing messages; and to conduct surveys, sweepstakes, prize draws, and other contests. We may provide these communications via email, postal mail, online advertising, social media, telephone, text message (including SMS and MMS), push notifications, in-app messaging, and other means (including on-property messaging, such as your in-room television). With your consent, we also use user-generated content (such as photos) from social media services to deliver display advertising or on our website and apps. Service Improvements: We may use your personal information to improve Hotel Levell services and to ensure that our site, products, and services are of interest to you. We also use your personal information to provide you with the expected level of hospitality inroom and throughout our properties. This may include providing you with the ability to control your in-room technology through our website or apps on your personal devices. eFolio Program: We may enroll you in our eFolio program and use your email address to send you your hotel bill via email. It is your responsibility to ensure that we have the correct (and preferred) email address for you. If you make a reservation for another person using your email address, that person’s eFolio will be sent to your email address. Data Correctness, Analytics and Personalization: We may aggregate your personal information with data from third-party sources for purposes of keeping information up to date and for analytics. We also rely on information from third parties in order to provide better, more personalized service. For example, if you connect your social media services or other accounts to our services, we may use this information to make your experiences with us more personal and social, or share and use it as described elsewhere in this Statement.
CCTV: For your and our safety, our hotel and immediate surroundings are monitored by our 24 hours cameras. The review of camera images can only be done by the hotel manager, or on request of official authorities. The recordings are saved for a maximum of 4 weeks.
PERSONAL INFORMATION WE SHARE In order to offer you the expected level of hospitality and to provide you with the best level of service, we may share your personal information among service providers, and other third parties as set forth in detail below:
Electronic Billing Program: If you receive an eFolio by email (as discussed above), a summary detailing the goods and services will be provided to you during your stay. If you participate in a corporate billing program and use a corporate payment card, the payment card provider may share the toal amount with your employer.. The privacy policies of your employer, the relevant payment card provider and card issuer apply once we have transferred your information. Business Partners: We may partner with other companies to provide you with products, services, or offers based upon your experiences at our properties and may share your information with our business partners accordingly. On-property Services: We may share personal information with third-party providers of on-property services such as concierge services and data collectors.
Service Providers: We rely on third parties to provide services and products on our behalf and may share your personal information with them as appropriate. Generally, our service providers are contractually obligated to protect your personal information and may not otherwise use or share your personal information, except as may be required by law. However, our fraud detection service providers may use, but not share, your personal information for fraud detection purposes. We may use service providers to communicate news and deliver promotional and transactional materials to you on our behalf, including personalized online and mobile advertising in accordance with your preferences and applicable law. Please see our cookie policy for more information. Hotel Levell will only work with parties that offer a method to opt-out of such advertising.
Business Transactions: As we develop our business, we might sell, buy, restructure or reorganize businesses or assets, or cease being the manager or franchisor of a hotel that is currently part of our portfolio. In such circumstances, Hotel Levell may transfer, sell or assign information collected, including, without limitation, Other Information (described below) and personal information, to one or more affiliated or unaffiliated third parties in connection with these business transactions. To the extent that local laws require it, we will provide notice of our intent to transfer personal data to a third party for this purpose, and explain how you can object to such transfer.
Other: In addition, Hotel Levell may disclose personal information in order to: (i) comply with applicable laws, (ii) respond to governmental inquiries or requests from public authorities, (iii) comply with valid legal process, (iv) protect the rights, privacy, safety or property of Hotel Levell, site visitors, guests, employees or the public, (v) permit us to pursue available remedies or limit the damages that we may sustain, (vi) enforce our websites' terms and conditions, and (vii) respond to an emergency.
OTHER INFORMATION When you visit and interact with Hotel Levell websites and apps, we collect other information that does not directly identify you about your use of the site, such as a catalog of the site pages you visit, and the number of visits to our sites (“Other Information”). We use Other Information, as well as data received from third parties, to deliver you email, online (on our sites and other sites) and mobile advertisements. We can use cookies and other technologies (such as “pixel tags,” “web beacons,” “clear GIFs”, links in emails, JavaScript, device IDs assigned by Google or Apple, or similar technologies) to collect this information. If you want to remove or block Cookies from your device at any time, you can update your browser settings (consult your browser's "help" menu to learn how to remove or block Cookies). Hotel Levell is not responsible for your browser settings. You can find good and simple instructions on how to manage Cookies on the different types of web browsers at www.allaboutcookies.org. Note for EEA and UKResidents: If you are based in Europe, you also can adjust your Cookie preferences through adjusting the Cookie Settings through the Cookie Consent Manager, which can be found here: Cookie Preferences. We may use information we have collected and aggregated, or anonymized personal information received from third parties, to understand more about our users (for example, we may use aggregated information to calculate the percentage of our users who have a particular telephone area code). This includes demographic data, such as date of birth, gender and marital status, inferred commercial interests, such as favorite products or hobbies, and other information we may collect from you or from third parties. Because Other Information does not personally identify you, such information may be disclosed for any purpose where permitted by law. In some instances, we may combine Other Information with personal information. If we do combine any Other Information with personal information, the combined information will be treated by us as personal information in accordance with this Statement. SENSITIVE INFORMATION The term "sensitive information" refers to information related to your racial or ethnic origin, political opinions, religious or philosophical beliefs, trade union membership, health, sex life, or sexual orientation, genetic information, criminal background, and any biometric data used for the purpose of unique identification. We do not generally collect sensitive information unless it is volunteered by you. We may use health data provided by you to serve you better and meet your particular needs (for example, the provision of disability access). PERSONAL INFORMATION FROM CHILDREN We do not knowingly collect personal information from individuals under 18 years of age. As a parent or legal guardian, please do not to allow your children to submit personal information without your permission.
LINKS TO THIRD-PARTY WEBSITES AND SERVICES Our site and our mobile applications may contain links to third parties' websites. Please note that we are not responsible for the collection, use, maintenance, sharing, or disclosure of data and information by such third parties. If you provide information on and use third-party sites, the privacy policy and terms of service on those sites are applicable. We encourage you to read the privacy policies of websites that you visit before submitting personal information. Hotel Levell may also partner with a limited number of Internet providers to offer Internet access to our guests. Your use of on-property Internet service is subject to the third-party Internet provider’s terms of use and privacy policy. You can access those terms and policies using the links on the service sign-in page, or by visiting the Internet provider’s website. PROTECTING PERSONAL INFORMATION Hotel Levell will take reasonable measures to: (i) protect personal information from unauthorized access, disclosure, alteration or destruction, and (ii) keep personal information accurate and up-to-date as appropriate. We also seek to require our affiliates and service providers with whom we share personal information to exercise reasonable efforts to maintain the confidentiality of personal information about you. For online transactions, we use reasonable technological measures to protect the personal information that you transmit to us via our site. Unfortunately, however, no security system or system of transmitting data over the Internet can be guaranteed to be entirely secure. For your own privacy protection, please do not send payment card numbers or any other confidential personal information to us via email. We will not contact you by mobile/text messaging to ask for your confidential personal information or payment card details. We will only ask for payment card details by telephone when you are booking a reservation or promotional package.
INTERNATIONAL TRANSFERS OF PERSONAL INFORMATION As a global company, we endeavor to provide you with the same level of service that you have come to expect at Hotel Levell. To provide this service, you acknowledge that we may share your personal information among our service providers, and other third parties, which may be located in countries outside of your own. Although the data protection laws of these various countries may differ from those in your own country, we will take appropriate steps to ensure that your personal information is handled as described in this Statement and in accordance with the law. CHANGING, ACCESSING OR DELETING YOUR PERSONAL INFORMATION To the extent required by applicable law, you may be able to request that we inform you about the personal information we maintain about you and, where appropriate, request that we update, correct and/or delete personal information about you that we maintain in our active database. We will make all required updates and changes within the time specified by applicable law and, where permitted by law, may charge an appropriate fee to cover the costs of responding to the request. Such requests must be submitted in writing to info@hotellevell.nl. To protect your confidentiality, we can only respond to such requests to the email address that you have registered or otherwise provided to us. Please remember that if you make such a request, we may not be able to provide you with the same quality and variety of services to which you are accustomed. In addition, in some circumstances based on applicable law, you may request that we cease sharing personal information about you with our business partners or that Hotel Levell cease using personal information about you by contacting us using the email or mailing address above. We will seek to honor those requests consistently with applicable law. RETAINING PERSONAL INFORMATION We retain personal information about you for the period necessary to fulfill the purposes outlined in this Statement, unless a longer retention period is required or permitted by applicable law. We will destroy your personal information as early as practicable and in a way that the information may not be restored or reconstructed. If printed on paper, the personal information will be destroyed in a secure manner, such as by crossshredding or incinerating the paper documents or otherwise and, if saved in electronic form, the personal information will be destroyed by technical means to ensure the information may not be restored or reconstructed at a later time. CHOICES – MARKETING COMMUNICATIONS If you have given us your contact information (mail address, fax number, email address or phone number), we may want to inform you in accordance with any preferences you have expressed, and with your consent where required, about our products and services or invite you to events via email, online advertising, social media, telephone, text message (including SMS and MMS), push notifications, in-app alerts, postal mail, our customer service call center, and other means (including on-property messaging, such as your in-room television). If you prefer not to receive email marketing materials from us, you may opt-out at any time by using the unsubscribe function in the email you receive from us or emailing us via info@hotellevell.nl. Opt-out requests can take up to ten business days to be effective. To be added to Hotel Levell internal do not call list, send a message to info@hotellevell.nl. You may control whether our mobile apps send you push notifications by changing your notification settings on your mobile device. If we engage in sending you in-app messages, we will allow control for those in our apps’ settings. For more information about cookies and interest-based advertising and to learn about how to manage these technologies, please see our cookie statement. STATEMENT MODIFICATIONS We may modify this Statement from time to time. When we make material changes to this Statement we will post a link to the revised Statement on the homepage of our site, and if you have registered for any of your products or services, will may also inform you though a communications channel that you have provided. You can tell when this Statement was last updated by looking at the link and at the date at the top of the Statement. Any changes to our Statement will become effective upon posting of the revised Statement on the site. Use of the site, any of our products and services, and/or providing consent to the updated Statement following such changes constitutes your acceptance of the revised Statement then in effect.
CONTACT US If you have any questions about this Statement or how Hotel Levell processes your personal information, please contact us by email at info@hotellevell.nl Hotel Levell PRIVACY STATEMENT REVISIONS As stated above, we may modify this Statement from time to time. To help you track the most significant changes, we will include a history of changes, below, so that you are aware of modifications to our Statement.
House rules
Our aim is a pleasant stay for all of our hotel guests, employees and visitors of Hotel Levell. To achieve this we believe it is important to establish clear house rules. These house rules apply to everyone who is on the property of Hotel Levell.
We ask you to follow the instructions from the staff of Hotel Levell, regarding but not limited to the house rules. If you do not agree with the house rules or have a complaint, you can contact the managers of the hotel.
-- A valid proof of identity must be presented at check-in. Check-in is possible from the age of 18 years. Minors must always be accompanied by a parent and/or caregiver.
-- On request of the (security) personnel, you must show a valid ID.
-- Failure to show a valid ID will result in your access being denied.
-- It is not allowed to use hotel facilities if you are not a guest of Hotel Levell. That means also that visitors are not allowed in the hotel.
-- All guest staying in our hotel must identify themselves at the reception at check-in. This cannot be changed for the duration of the stay.
-- Because of fire safety it is not allowed to stay in the room with more than the allowed number of people you booked for.
-- Smoking (including electronic cigarettes) is strictly prohibited in the entire building. Other means that can cause smoke, are also prohibited. In case of violation, or in case of suspicion, we will impose a fine of €200 upon you and you are requested to leave the hotel immediately, without restitution of already paid amounts.
-- It is prohibited to use and/or trade drugs and other (illegal) goods in or around the building.
-- It is not allowed to use nitrous oxide (laughing gas) and/or take it with you during your visit to our hotel. If nitrous oxide is found (in the room), or if there is a suspicion, you will be requested to leave the hotel immediately, without restitution of already paid room costs. We will impose a fine of €200 upon you.
-- The possession of firearms and other weapons is strictly prohibited.
-- Everyone must feel safe in our hotel. Indecent and undesirable behaviour (such as: sexual harassment, racism, discrimination or aggression) against staff and/or guests will not be tolerated.
-- Prostitution is strictly forbidden. You will be requested to leave the hotel immediately, without restitution of already paid costs.
-- Causing (noise) nuisance in and around the building will not be tolerated. You may be asked to leave the hotel.
-- Because of fire safety, it is not allowed lighten candles (or other flammable means). The security system is activated immediately.
-- Acts that could affect the safety are prohibited, such as covering the smoke detector. We will impose a fine of €200 upon you and you are requested to leave the hotel immediately.
-- Cameras are placed in and around the building. By entering the building or terrain you agree that recordings can be made of you.
-- Hotel properties may not be taken outside the building under any circumstance.
-- Please do not leave your belongings unattended. The hotel cannot be held responsible for loss of and/or damage to your personal belongings in and/or around the hotel.
-- When you damage possessions of the hotel, you are held responsible for repair - or replacement costs.
-- Pets are not allowed in our entire hotel
-- Instructions of our staff must be followed at all times. In case of irregularities such as calamities and/or (suspected) violations of the house rules, our employees are authorized to enter the hotel rooms without prior permission or notice.
-- We have a zero-tolerance policy.
-- The Uniform Conditions for the Hotel and Catering Industry (UCHCI) applies there where our conditions / rules are less strict and / or fall short.
By entering Hotel Levell you accept the house rules. In case of violation, or a suspicion of this, the staff will urgently request you to leave the hotel and a fine may be imposed (per room/person). Other rooms/persons in the same group, according to staff assessment, may also be held liable. There will be no restitution of costs made / already paid amounts. This may also result in you being denied access for a definite or indefinite period of time.
The main language for this document will be Dutch and any translation of this document into a language other than Dutch will be for reference purposes only. In the event of a conflict of interpretation, the Dutch language will prevail.
Hotel Levell
October, 2020